Ofertas de empleo de call center 1 en santiago, metropolitana de santiago

1101-1109 de 1.109 ofertas de empleo

Ordenar por
Ciudades
  • Santiago  1.109
Regiones
  • Metropolitana de Santiago  1.109
Profesión
  • Técnico en atención al cliente  233
  • Ejecutivo de Call Center  146
  • Técnico de asistencia técnica  110
  • Comercial  64
  • Ejecutivo de ventas  61
  • Teleoperador  42
  • Jefe de mantenimiento  30
  • Supervisor de cobranza  21
  • Analista de servicio al cliente  15
  • Jefe de servicio técnico  15
Distancia
Empresa
  • maker  24
  • atcom  17
  • abenis  12
  • entel  10
  • policomp  9
  • bairesdev  7
  • red salud uc  7
  • soex  7
  • verisure  7
  • banchile  6
Tipo de contrato
  • Contrato a plazo fijo  130
  • Contrato Indefinido  14
  • Prácticas  4
  • Trabajador independiente  5
Tipo de jornada
  • Tiempo completo  89
  • Tiempo parcial  106
Experiencia
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Sueldo
a
Fecha de publicación
  • Último día  10
  • Última semana  578
  • [UAB874] - Director, Network Customer Success, LAC-5

    MasterCard Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...teams to realize the full value proposition of Mastercard Network Products on behalf of the customer. The three primary responsibilities include: 1)...
    Hace 5 días en Kitempleo

    Reportar
  • [GZ272] - Senior Customer Success Manager

    Improvado Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...#1 priority, and you’ll do whatever it takes to support them. Learning our product inside and out to be able to solve questions quickly. Onboard new clients...
    Hace 7 días en Kitempleo

    Reportar
  • Director, Network Customer Success, LAC-5 KBZ229

    Mastercard Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...teams to realize the full value proposition of Mastercard Network Products on behalf of the customer. The three areas of primary responsibility include: 1)...
    Hace 7 días en Kitempleo

    Reportar
  • FX-334 - Customer Success Manager Santiago

    Pager Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...Key Responsibilities Serve as the primary point of contact for customer inquiries, escalations, and strategic discussions in a high-volume, 1-to-many...
    Hace 7 días en Kitempleo

    Reportar
  • XI-350 Director, Network Customer Success, Lac-5

    Mastercard Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...teams to realize the full value proposition of Mastercard Network Products on behalf of the customer. The three primary responsibilities include: 1)...
    Hace 7 días en Kitempleo

    Reportar
  • TE358 - Director, Network Customer Success, LAC-5

    Mastercard Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...teams to realize the full value proposition of Mastercard Network Products on behalf of the customer. The three primary responsibilities include: 1)...
    Hace 8 días en Kitempleo

    Reportar
  • Customer Sales Representative (Warm Leads) (R462)

    Adaptive Teams Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...in team huddles and training sessions to stay sharp. Provide top-tier, on-brand customer service every time Your Toolbox: Skills to be Successful. 1+...
    Hace 6 días en Kitempleo

    Reportar
  • LR532 - Director, Network Customer Success, LAC-5

    MasterCard Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...teams to realize the full value proposition of Mastercard Network Products on behalf of the customer. The three areas of primary responsibility include: 1)...
    Hace 6 días en Kitempleo

    Reportar
  • Director, Network Customer Success, Lac-5 - (DI-217)

    Mastercard Santiago, Metropolitana de Santiago

    ...teams to realize the full value proposition of Mastercard Network Products on behalf of the customer. The three primary responsibilities include: 1)...
    Hace 7 días en Kitempleo

    Reportar

« Anterior 42 43 44 45

Ofertas de empleo de call center 1 en santiago, metropolitana de santiago

Recibe avisos para esta búsqueda